Do przeczytania w 4 min.

Marketing, który sprzedaje – poznaj gadżety reklamowe wyróżniające Twoją markę

Prowadzenie marketingu firmy nie zawsze jest prostym zadaniem. Reklama powinna wyróżniać markę spośród innych rynkowych propozycji, jednak wśród licznej konkurencji bywa to sporym wyzwaniem. Gadżety reklamowe z logo to niecodzienne podejście do tematu marketingu. Zamiast wizytówek, banerów czy reklam internetowych klient otrzymuje drobny upominek, który swoją funkcjonalnością zachęca do częstego użytkowania. Wykorzystaj gadżety w promocji własnej marki i przekonaj się, jak różnią się one od innych działań marketingowych.

Spis treści:

Gadżety reklamowe, czyli zupełnie inne podejście do marketingu

Reklamy są dziś właściwie wszechobecne. Możesz je napotkać na przystanku autobusowym i minąć wielkie banery podczas podróży na trasie. Nie brakuje ich na budynkach i ogrodzeniach, często również na różnego rodzaju słupach i tablicach. Jest ich wiele także w internecie, gdzie pojawiają się niemal na każdej stronie, czasem nawet utrudniając odczytanie jej zawartości. Nic dziwnego, że klienci nie są pozytywnie nastawieni do reklam, z którymi spotykają się właściwie na każdym kroku. To spore wyzwanie dla firm, które, tworząc kolejną niczym niewyróżniającą się reklamę, mogą jedynie zrazić do siebie potencjalnych klientów.

Gadżety reklamowe pozwalają Ci podejść do tematu promocji marki od zupełnie innej strony. Zamiast męczących reklam klient otrzymuje darmowy upominek, co wywołuje w nim pozytywne odczucia. Jeśli dodatkowo wybrane gadżety okażą się rzeczywiście przydatne, promocję można uznać za udaną.

Topowe gadżety z logo dla firm z wielu branż

Żeby gadżety reklamowe z logo dobrze sprawdziły się w roli reklamy, muszą trafić w gusta klientów i być praktyczne. Reklama będzie miała jeszcze większy zasięg, jeśli klienci będą rzeczywiście korzystać z podarowanych im gadżetów. Wśród tych, które aktualnie cieszą się największym zainteresowaniem, wymienić można przede wszystkim:

  • butelki z logo, w tym sportowe bidony i termosy przydatne zarówno na treningu, jak i rodzinnej wycieczce;
  • artykuły piśmiennicze odpowiednie dla osób w każdym wieku niezależnie od zajęcia, a w dodatku niedrogie, co pozwala na zamawianie gadżetów w dużych nakładach;
  • kubki z logo marki przydatne zarówno w biurze, jak i w domu;
  • breloczki reklamowe, które przypięte do kluczy bywają jednym z najczęściej używanych gadżetów firmowych;
  • gadżety samochodowe takie jak uchwyty na telefon, samochodowe ładowarki czy skrobaczki do szyb;
  • gadżety elektroniczne, w tym stojaki i ładowarki do telefonu, słuchawki, głośniki czy powerbanki.

Co wziąć pod uwagę, wybierając gadżety reklamowe dla własnej marki?

Pamiętaj, że gadżety z logo będą skuteczną formą reklamy tylko wtedy, gdy ich jakość i funkcjonalność pozwoli faktycznie korzystać z nich tym, którzy je otrzymali. Przy wyborze nigdy nie rezygnuj więc z jakości wykonania gadżetów i dopasuj je do potrzeb swoich klientów.

Zastanów się, jaką grupę klientów chcesz zainteresować swoją ofertą. Prowadzisz salon kosmetyczny przeznaczony przede wszystkim dla kobiet? Możesz więc zwrócić ich uwagę, wybierając takie gadżety jak na przykład niewielkie próbki kosmetyków z logo. A może jesteś właścicielem warsztatu samochodowego? W takim razie lepszym wyborem mogą okazać się gadżety do auta albo podręczne zestawy narzędzi.

Gadżet z logo zamiast wizytówki – przekonaj się, jaką ma moc!

Klasyczne wizytówki to poręczna forma reklamy z danymi kontaktowymi. Wyobraź sobie zastąpienie ich gadżetami reklamowymi, na których również znajdą się dane Twojej marki. Mogę one pełnić właściwie tę samą rolę, dodatkowo przydając się Twoim klientom, zamiast spędzać całe miesiące na dnie portfela. W ten sposób obdarowani gadżetami będą stale pamiętać o marce, co więcej nawet zapoznawać z jej logo osoby w swoim bezpośrednim otoczeniu. Postaw na praktyczną formę reklamy, buduj zaufanie do swojej marki i zapoznawaj z jej usługami coraz szersze grono. Wybierz odpowiednie gadżety reklamowe dla siebie, a szybko przekonasz się, jak znacznie taka forma reklamy różni się od innych powszechnych działań marketingowych, które nie zawsze są w pełni skuteczne.

Informacja: Artykuł sponsorowany
Niniejszy artykuł jest artykułem sponsorowanym. Oznacza to, że został on opublikowany we współpracy z zewnętrznym podmiotem. Wszelkie przedstawione w nim opinie, poglądy i wnioski należą wyłącznie do autora lub sponsorującej firmy i nie muszą odzwierciedlać poglądów właściciela bloga. Zachęcamy czytelników do samodzielnej oceny treści oraz do korzystania z różnych źródeł informacji przed podjęciem jakichkolwiek decyzji.