Do przeczytania w 2 min.

Jak zacząć skutecznie prowadzić fanpage? [Darmowy Ebook]

Prowadzenie firmowego Facebooka wbrew pozorom nie jest prostym zajęciem, ale zdobywając podstawową wiedzę z tego zakresu jesteśmy w stanie całkiem dobrze Sobie radzić. Dlatego, jeżeli planujesz rozpocząć swoje działania na Facebooku, to koniecznie sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie.

Facebook to świetne miejsce do prowadzenie reklamy swojej firmy. Każdego dnia kilka milionów Polaków odwiedza portal przeglądając udostępniane treści, czy też dzieląc się własnymi postami ze znajomymi. Z mnogości informacji wyświetlanych na naszych tablicach znajdziemy również reklamy firm, które poprzez Facebooka budują pozytywny wizerunek i zwiększają sprzedaż.

Postanowiliśmy przygotować dla osób początkujących krótkiego i treściwego ebooka, który pomoże Wam krok po kroku stworzyć fanpage, uruchomić skuteczną reklamę, zdobyć fanów i zaangażować użytkowników pod postami.

Spis treści:

Dla kogo jest nasz ebook?

Dla osób, które dopiero rozpoczynają swój marketing na Facebooku i chcą go efektywnie prowadzić. Dzięki przystępnej formie ebooka, masz wszystkie najważniejsze informacje dające podstawową wiedzę w jednym miejscu bez konieczności przeszukiwania internetu.

Czego dowiesz się z ebooka?

Ebook składa się z 11 wpisów opublikowanych na blogu, które naszym zdaniem powinna przeczytać każda osoba zaczynająca swoją przygodę z marketingiem na Facebooku. Ebook jest tak stworzony, aby krok po kroku prowadził czytelnika za rękę.

Dowiesz się m.in.:

i wiele innych przydatnych informacji!

Jak otrzymać ebook?

Nasz ebook jest w 100% darmowy! Wystarczy zapisać się do naszego newslettera, a na wskazany adres e-mail otrzymasz link, dzięki któremu pobierzesz naszego ebooka “Jak zacząć skutecznie prowadzić fanpage?”!

Dominik Zych

Od 2011 roku jestem związany z marketingiem internetowym. Zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych Facebook Ads, Google Ads i pozycjonowaniem SEO. Jestem właścicielem agencji marketingowej Webmast Digital pomagającej małym i średnim firmom efektywnie reklamować się w internecie oraz twórcą bloga MalyMarketing.pl